Επώνυμα ελληνικά απορρυπαντικά κόντρα στα πολυεθνικά μεγαθήρια
της Ξανθής Γούναρη Για χρόνια τα ράφια των εγχώριων σούπερ-μάρκετ στα προϊόντα οικιακής φροντίδας -απορρυπαντικά, καθαριστικά, μαλακτικά ρούχων- αποτελούσαν προνομιακό πεδίο των μεγάλων πολυεθνικών, με τον Έλληνα καταναλωτή να εμπιστεύεται σχεδόν τυφλά Αμερικανούς, Άγγλους, Ολλανδούς και Γερμανούς για την καθαριότητα του σπιτιού του και των ρούχων του. Έχοντας επενδύσει για δεκαετίες σε καινοτομία, branding, διαφήμιση και δίκτυα, τα μερίδια των ξένων κολοσσών ήταν συντριπτικά και άγγιζαν ακόμα και το 90% σε ορισμένες κατηγορίες. Όμως η εικόνα αυτή αρχίζει να μεταβάλλεται. Οι ελληνικές εταιρείες, αξιοποιώντας κενά στρατηγικής των πολυεθνικών στην Ευρώπη και επενδύοντας σε καινοτομία και σύγχρονες μονάδες παραγωγής, καταφέρνουν αργά αλλά σταθερά να σπάσουν την παντοδυναμία των ξένων μαρκών. Και το κάνουν σε μια αγορά που συνολικά αγγίζει τα 320 εκατ. ευρώ ετησίως (100 εκατ. τα μαλακτικά και 220 εκατ. τα απορρυπαντικά πλυντηρίου).Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
της Ξανθής Γούναρη Για χρόνια τα ράφια των εγχώριων σούπερ-μάρκετ στα προϊόντα οικιακής φροντίδας -απορρυπαντικά, καθαριστικά, μαλακτικά ρούχων- αποτελούσαν προνομιακό πεδίο των μεγάλων πολυεθνικών, με τον Έλληνα καταναλωτή να εμπιστεύεται σχεδόν τυφλά Αμερικανούς, Άγγλους, Ολλανδούς και Γερμανούς για την καθαριότητα του σπιτιού του και των ρούχων του. Έχοντας...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.