Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του Glami που διεξήχθη σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες. Το Glami, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας, αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από εννέα ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του, που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου 2022...
Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI που διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες. Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη...
Αναζητώντας το 23% φθηνότερες τιμές. Μετά από σχεδόν δυόμισι χρόνια πανδημίας, η Ευρώπη περνά στα αχαρτογράφητα νερά των μεγάλων αναπροσαρμογών στην αγορά ενέργειας, τον πληθωρισμό που αυξάνεται και επηρεάζει ολοένα και περισσότερο την καθημερινότητά μας και τον πόλεμο στην Ουκρανία να δημιουργεί νέες ψυχολογικές και αγοραστικές συνθήκες πανευρωπαϊκά. Σε αυτό το...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.