Εστίαση: Επέλαση νέων αλυσίδων street food στην Ελλάδα
Πώς οι Gen Z καθορίζει τις τάσεις Υπάρχει μια νέα γενιά με αυξανόμενη αγοραστική δύναμη και όρεξη για φαγητό έξω: η Γενιά Z. Γεννημένοι μεταξύ 1996 και 2012, οι Gen Z-ers δεν ακολουθούν απλώς τις τάσεις,˙τις καθορίζουν, διαμορφώνοντας όχι μόνο τα μενού των αλυσίδων fast food, αλλά και τις αποφάσεις ισχυρών επενδυτικών κεφαλαίων. Με... ευαγγέλιο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και το Instagram, εκτιμούν τη διαφάνεια στα συστατικά, τις καινοτόμες εμπειρίες γεύσεων -αλλά ταυτόχρονα και τα νοσταλγικά μενού-, καθώς και τα φαγητά που ταιριάζουν στον γρήγορο, ψηφιακά συνδεδεμένο τρόπο ζωής τους. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι καθιερωμένοι παίκτες όπως η Vivartia (Goody's) και η Γρηγόρης επενδύουν στο street food, μια αναδυόμενη παγκόσμια τάση στον κλάδο του γρήγορου φαγητού, τη στιγμή που πολυεθνικές αλυσίδες εστίασης επιστρέφουν στην ελληνική αγορά ή έρχονται για πρώτη φορά, προσδοκώντας να αποκομίσουν υπεραξίες. Όχι βεβαίως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
istock Υπάρχει μια νέα γενιά με αυξανόμενη αγοραστική δύναμη και όρεξη για φαγητό έξω: η Γενιά Z. Γεννημένοι μεταξύ 1996 και 2012, οι Gen Z-ers δεν ακολουθούν απλώς τις τάσεις,˙τις καθορίζουν, διαμορφώνοντας όχι μόνο τα μενού των αλυσίδων fast food, αλλά και τις αποφάσεις ισχυρών επενδυτικών κεφαλαίων. Με... ευαγγέλιο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και...
της Ξανθής Γούναρη Υπάρχει μια νέα γενιά με αυξανόμενη αγοραστική δύναμη και όρεξη για φαγητό έξω: η Γενιά Z. Γεννημένοι μεταξύ 1996 και 2012, οι Gen Z-ers δεν ακολουθούν απλώς τις τάσεις,˙τις καθορίζουν, διαμορφώνοντας όχι μόνο τα μενού των αλυσίδων fast food, αλλά και τις αποφάσεις ισχυρών επενδυτικών κεφαλαίων. Με... ευαγγέλιο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.