ΕΒΕΘ: Απαισιοδοξία σε καταναλωτές, μικτές τάσεις στο επιχειρείν
Στασιμότητα στην καταναλωτική εμπιστοσύνη, η οποία παραμένει σε αρνητικό έδαφος, και μεικτές τάσεις στην επιχειρηματική κοινότητα, με τον κλάδο των Κατασκευών να εισέρχεται σε οριακά αρνητική τροχιά για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια, καταγράφει η έρευνα "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ" του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Η έρευνα, που διεξήχθη από την εταιρεία Palmos Analysis σε δείγμα 800 επιχειρήσεων και 700 καταναλωτών στο Νομό Θεσσαλονίκης, αποτυπώνει την εμμονή της ακρίβειας ως κυρίαρχη ανησυχία για τα νοικοκυριά, ενώ για τις επιχειρήσεις αναδεικνύεται ένα σύνθετο περιβάλλον προκλήσεων, με το υψηλό κόστος φορολογίας και ενέργειας στην κορυφή. Παράλληλα, ειδικές ερωτήσεις καταγράφουν τον πρώτο απολογισμό της λειτουργίας του Μετρό, τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις από την κατασκευή του Flyover και το σημαντικό έλλειμμα ενημέρωσης των επιχειρήσεων για την Τεχνητή Νοημοσύνη.Δείκτης Καταναλωτικής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.