Ευρωπαϊκά παράδοξα και επιπτώσεις σε οικονομία και επιχειρήσεις
Άλλη μία -πολλοστή- παθογένεια του τρόπου λειτουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενισχύοντας όσους θεωρούν ότι για τη φθίνουσα πορεία της οικονομίας και επιχειρηματικότητας δεν ευθύνεται κανένας... Τραμπ, ει μη μόνον εμείς οι ίδιοι. Σύμφωνα με τον Σταύρο Καφούνη, "ένα στα πέντε ευρώ του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καταλήγει στην TEMU και τη Shein", στοιχεία που ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ αποκάλυψε παρούσης της γενικής διευθύντριας της EuroCommerce, Christel Delberghe. Πώς ακριβώς έχει η κατάσταση: οι πωλήσεις ασιατικών -κυρίως κινεζικών- προϊόντων μέσω των διαφόρων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου φθάνουν στο 17,63%-20,9% στην ελληνική αγορά και περίπου ανάλογα είναι τα ποσοστά στις περισσότερες αγορές χωρών της ΕΕ. Θα πει κάποιος -και εύλογα- πως όσο μειώνεται η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα, του μέσου Ευρωπαίου, αναγκαστικά θα στρέφεται όλο και περισσότερο στα πολύ φθηνότερα ασιατικά/κινεζικά προϊόντα. Επ' αυτού ο επικεφαλής της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.