Fan Intelligence Index 25/26, Ear to the Ground: Κερδίζοντας το cultural relevance
Οι fan-led κοινότητες ευημερούν σε συνθήκες συμμετοχής, αυθεντικότητας και συναισθηματικής σύνδεσης. Οι θαυμαστές μιας μάρκας συγκεντρώνονται εκεί για να διαμορφώσουν κουλτούρα με τους δικούς τους όρους, και κρίνουν τις μάρκες από το τι κάνουν και όχι από το τι λένε. Τα φετινά στοιχεία του Ear to the Ground κατέδειξαν ότι η πολιτισμική συνάφεια δεν είναι κάτι που διατηρείς μόνο και μόνο επειδή κάποτε το 'χες. Πρέπει να την κερδίζεις κάθε χρόνο. Η φετινή, 6η έκδοση του Fan Intelligence Index από το δημιουργικό agency Ear to the Ground έχει τίτλο Enter the Third Space και εστιάζει στον "Τρίτο Χώρο", όπου διαμορφώνεται και εξελίσσεται διαρκώς η κουλτούρα, από κοινότητες, κανάλια δημιουργών ή χώρους όπως τα watch parties. Μέσα από την ανάλυσή του, το agency κατέληξε σε 6 "νόμους συνάφειας" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα brand για να επικρατήσει στον Τρίτο Χώρο. Πρακτικά αυτό σημαίνει: ακούστε πιο προσεκτικά, συναντήστε τους φανς εκεί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.