πριν από  1 ημέρα 1 ώρα

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι fan-led κοινότητες ευημερούν σε συνθήκες συμμετοχής, αυθεντικότητας και συναισθηματικής σύνδεσης. Οι θαυμαστές μιας μάρκας συγκεντρώνονται εκεί για να διαμορφώσουν κουλτούρα με τους δικούς τους όρους, και κρίνουν τις μάρκες από το τι κάνουν και όχι από το τι λένε. Τα φετινά στοιχεία του Ear to the Ground κατέδειξαν ότι η πολιτισμική συνάφεια δεν είναι κάτι που διατηρείς μόνο και μόνο επειδή κάποτε το 'χες. Πρέπει να την κερδίζεις κάθε χρόνο. Η φετινή, 6η έκδοση του Fan Intelligence Index από το δημιουργικό agency Ear to the Ground έχει τίτλο Enter the Third Space και εστιάζει στον "Τρίτο Χώρο", όπου διαμορφώνεται και εξελίσσεται διαρκώς η κουλτούρα, από κοινότητες, κανάλια δημιουργών ή χώρους όπως τα watch parties. Μέσα από την ανάλυσή του, το agency κατέληξε σε 6 "νόμους συνάφειας" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα brand για να επικρατήσει στον Τρίτο Χώρο. Πρακτικά αυτό σημαίνει: ακούστε πιο προσεκτικά, συναντήστε τους φανς εκεί...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation