Formula 1 και Μόδα: Πώς οι πίστες έγιναν η νέα πασαρέλα των brands
Ήταν η δεκαετία του '50 όταν οι πρώτοι πρωταθλητές της Formula 1, άνδρες με γυαλιστερά κράνη, ζεστά δερμάτινα jacket και ατσάλινο βλέμμα, έγιναν πρότυπα, όχι μόνο του motorsport αλλά και ενός νέου, ρομαντικού ανδρισμού. Η εικόνα του James Hunt να φορά ανοιχτόχρωμο πουκάμισο με το βλέμμα να "καρφώνει" την κάμερα, ή του Ayrton Senna με τη στολή του να γίνεται αφίσα στα δωμάτια των εφήβων, έδειχνε πως στη F1, το στυλ δεν ήταν ποτέ τυχαίο. Πολύ πριν τα social media μετατρέψουν τους αθλητές σε influencers, οι οδηγοί της F1 γίνονταν εξώφυλλα σε περιοδικά μόδας και συνεργάζονταν με πολυτελείς οίκους. Από την εποχή του Bernie Ecclestone και της glitz αισθητικής των paddocks, μέχρι τη σημερινή μόδα του streetwear δίπλα στα pit lanes, η Formula 1 εξελίχθηκε σε παγκόσμιο catwalk. Και αυτή η σχέση ανάμεσα σε ταχύτητα και tailoring, αποφέρει πια και τεράστια έσοδα. Austrian racing driver Niki Lauda with racing driver James Hunt. Oesterreichring.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.