πριν από  15 ώρες 3 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι τάσεις - κατά τους ειδικούς - διαφοροποιούνται πλέον και οι επιχειρήσεις franchise δεν περιορίζονται στις γνωστές αλυσίδες εστίασης (όχι πως το ενδιαφέρον δεν παραμένει ισχυρό). Από τα μικρού μεγέθους καταστήματα και τα υγιεινά concept, έως τα tech-driven μοντέλα και τις υπηρεσίες χωρίς φυσική έδρα, το franchising στην Ελλάδα προσαρμόζεται στη νέα εποχή της καινοτομίας και της ευελιξίας. Οι προτάσεις - ιδέες στην αγορά απαντούν πλέον στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών αλλά και των νέων επιχειρηματιών που αναζητούν ευκαιρίες με χαμηλότερο ρίσκο και ευελιξία. Η τάση είναι ξεκάθαρη: μικρότεροι χώροι, περισσότερο ψηφιακό περιβάλλον, ισχυρότερο brand και νέα μοντέλα που ξεπερνούν τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα. Τι επικρατεί σήμερα στην αγορά; ποιες οι τάσεις στην επιχειρηματικότητα συνολικά και το franchise;Small footprint & low-cost concepts Τα μικρά σε μέγεθος καταστήματα με χαμηλό κόστος λειτουργίας γνωρίζουν ιδιαίτερη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation