Franchise στην Ελλάδα: Αναζητώντας ευκαιρίες...
Οι τάσεις - κατά τους ειδικούς - διαφοροποιούνται πλέον και οι επιχειρήσεις franchise δεν περιορίζονται στις γνωστές αλυσίδες εστίασης (όχι πως το ενδιαφέρον δεν παραμένει ισχυρό). Από τα μικρού μεγέθους καταστήματα και τα υγιεινά concept, έως τα tech-driven μοντέλα και τις υπηρεσίες χωρίς φυσική έδρα, το franchising στην Ελλάδα προσαρμόζεται στη νέα εποχή της καινοτομίας και της ευελιξίας. Οι προτάσεις - ιδέες στην αγορά απαντούν πλέον στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών αλλά και των νέων επιχειρηματιών που αναζητούν ευκαιρίες με χαμηλότερο ρίσκο και ευελιξία. Η τάση είναι ξεκάθαρη: μικρότεροι χώροι, περισσότερο ψηφιακό περιβάλλον, ισχυρότερο brand και νέα μοντέλα που ξεπερνούν τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα. Τι επικρατεί σήμερα στην αγορά; ποιες οι τάσεις στην επιχειρηματικότητα συνολικά και το franchise;Small footprint & low-cost concepts Τα μικρά σε μέγεθος καταστήματα με χαμηλό κόστος λειτουργίας γνωρίζουν ιδιαίτερη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.