πριν από  2 ώρες 17 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Ξανθής Γούναρη Με ξεκάθαρη στόχευση ενίσχυσης μεριδίων στις κατηγορίες που έδειξαν δυναμική το 2024, ήτοι οδοντιατρικά προϊόντα, παιδική διατροφή και συμπληρώματα, κινείται η Frezyderm η ελληνική εταιρεία δερμοκαλλυντικών, η οποία δεν περιορίζεται, όπως και οι υπόλοιπες ομοειδείς εταιρείες, στο "στενό" κανάλι του φαρμακείου, διαθέτοντας παρουσία και σε δίκτυα επιλεκτικής διανομής. Η εταιρεία της οικογένειας Αναστασίου, με ισχυρό αποτύπωμα στην εγχώρια αγορά αλλά και σημαντικές εξαγωγικές πωλήσεις σε 50 χώρες, "είδε" τον τζίρο της να αυξάνεται το 2024, ωστόσο το κόστος "έτρεξε" ταχύτερα, με αποτέλεσμα την πίεση στα περιθώρια κέρδους. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε η εταιρεία, πέρσι ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 3,7%, στα 62,20 εκατ. ευρώ από 59,98 εκατ. ευρώ το 2023. Η ανοδική πορεία των πωλήσεων αποδίδεται στη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η εταιρεία με τους καταναλωτές και στην αναγνώριση των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation