Γιατί η "Ροδούλα" ποντάρει στην κατεψυγμένη ζύμη
Η Ροδούλα μία από τις γνωστές εταιρείες στον κλάδο της κατεψυγμένης ζύμης και των γλυκισμάτων, ενισχύει τη θέση της εν μέσω θετικών προοπτικών για την αγορά λιανικής, η οποία εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό 3% έως 5%. Πέρυσι η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 32,4 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 11,5% σε σύγκριση με το 2023. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 11,9 εκατ. ευρώ (+9,1%), ενώ τα λειτουργικά κέρδη κατέγραψαν άνοδο 74% στα 2,56 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν εντυπωσιακά στα 1,76 εκατ. ευρώ, από 650 χιλ. ευρώ το 2023 (+171%). Παράλληλα, η εταιρεία βελτίωσε τη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας τον μέσο χρόνο είσπραξης στις 62 ημέρες από 75, επίδοση αισθητά καλύτερη από τον κλαδικό μέσο όρο των 65-90 ημερών. Η εξέλιξη αυτή σημειώθηκε παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 3,3 εκατ. ευρώ και τη μείωση των μέσων απαιτήσεων κατά 518 χιλ. ευρώ, αντανακλώντας αυστηρότερη πιστωτική πολιτική. Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.