Γιατί το Digital Marketing δεν αποδίδει (και πώς το holistic μπορεί να κάνει τη διαφορά)
Παρά τις σωστές κινήσεις στο digital marketing, η ανάπτυξη μένει πίσω και η στασιμότητα επιμένει. Το σενάριο είναι συνηθισμένο: Τρέχετε καμπάνιες Google και Meta Ads, ανεβάζετε περιεχόμενο στα Social Media, έχετε ανανεώσει την ιστοσελίδα σας και πιθανότατα συνεργάζεστε με ένα Digital Agency για SEO. Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις δεν αυξάνονται όσο θα θέλατε. Η επιστροφή στην επένδυση δεν είναι ικανοποιητική, τα leads υποψηφίων πελατών κοστίζουν ακριβά, και η αίσθηση είναι πως το marketing σας "τρέχει", αλλά δεν φέρνει την πολυπόθητη ανάπτυξη. Τα διαφημιστικά έξοδα αυξάνονται χρόνο με το χρόνο. Η ομάδα σας αφιερώνει χρόνο, πόρους, ενέργεια. Τα social media είναι ενεργά. Όμως οι αριθμοί δεν λένε ψέματα: οι πωλήσεις παραμένουν σχετικά στάσιμες και πολλοί πελάτες δεν επιστρέφουν για νέες αγορές. Αν έχετε αναρωτηθεί "Τι δεν κάνουμε σωστά;", δεν είστε μόνοι. Σύμφωνα με έρευνα της HubSpot (2024), το 63% των marketers δηλώνουν ότι δυσκολεύονται να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.