πριν από  20 ώρες 28 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Για χρόνια, τα ακριβότερα brands της πολυτελούς βιομηχανίας λειτουργούσαν ως "ασφαλές καταφύγιο" ακόμα και στις πιο δύσκολες οικονομικές περιόδους. Όμως οι συνθήκες δείχνουν να αλλάζουν. Η τακτική των επιθετικών αυξήσεων τιμών που υιοθέτησαν από την πανδημία κι έπειτα, σήμερα φαίνεται να έχει φθάσει στα όριά της. Η Christian Dior, μέλος του ομίλου LVMH, εμφάνισε αναπάντεχη μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025 - χειρότερη από τη συνολική πτώση 5% του τομέα μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου. Αντίστοιχα, η Chanel σημείωσε μείωση πωλήσεων 4% το 2024, με τα λειτουργικά κέρδη να υποχωρούν σχεδόν κατά 33%. Αντίθετα, Hermes και Richemont (ιδιοκτήτρια της Cartier) παραμένουν σε τροχιά ανάπτυξης, με αύξηση πωλήσεων 7% στο α' τρίμηνο του 2025, όπως καταγράφει η Wall Street Journal. Κοινός παρονομαστής; Μια πιο συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική. Σύμφωνα με ανάλυση της Bernstein, τα brands πολυτελείας αύξησαν τις τιμές τους κατά 36% από...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation