"Greedflation" στον κόσμο της πολυτέλειας: Το τίμημα της απληστίας για Dior και Chanel
Για χρόνια, τα ακριβότερα brands της πολυτελούς βιομηχανίας λειτουργούσαν ως "ασφαλές καταφύγιο" ακόμα και στις πιο δύσκολες οικονομικές περιόδους. Όμως οι συνθήκες δείχνουν να αλλάζουν. Η τακτική των επιθετικών αυξήσεων τιμών που υιοθέτησαν από την πανδημία κι έπειτα, σήμερα φαίνεται να έχει φθάσει στα όριά της. Η Christian Dior, μέλος του ομίλου LVMH, εμφάνισε αναπάντεχη μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025 - χειρότερη από τη συνολική πτώση 5% του τομέα μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου. Αντίστοιχα, η Chanel σημείωσε μείωση πωλήσεων 4% το 2024, με τα λειτουργικά κέρδη να υποχωρούν σχεδόν κατά 33%. Αντίθετα, Hermes και Richemont (ιδιοκτήτρια της Cartier) παραμένουν σε τροχιά ανάπτυξης, με αύξηση πωλήσεων 7% στο α' τρίμηνο του 2025, όπως καταγράφει η Wall Street Journal. Κοινός παρονομαστής; Μια πιο συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική. Σύμφωνα με ανάλυση της Bernstein, τα brands πολυτελείας αύξησαν τις τιμές τους κατά 36% από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.