Οι διακρίσεις της Foundever Greece σε 3 κατηγορίες των European Contact Center & Customer Service Awards 2025
Η Foundever®, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), ανακηρύχθηκε 24 φορές φιναλίστ σε 16 κατηγορίες των European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) 2025, με την Foundever® Greece να διακρίνεται σε τρεις από αυτές. Η αναγνώριση αυτή αναδεικνύει όχι μόνο τις κορυφαίες επιδόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, αλλά και τη διαχρονική δέσμευση της στην επιχειρηματική υπευθυνότητα και την καλλιέργεια μιας δυναμικής εταιρικής κουλτούρας που ενδυναμώνει τόσο τους ανθρώπους όσο και τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η Foundever Greece, με περισσότερους από 1.500+ εργαζόμενους στην Ελλάδα και συνεργασίες με παγκοσμίως αναγνωρισμένες εταιρείες, έχει προκριθεί ως φιναλίστ στις εξής κατηγορίες: • Best New Customer Contact Operation - Foundever Greece & Harman International Industries • Most Effective Application of Technology to Enhance the Customer Experience - Foundever Greece & Volkswagen Logpay • Most...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), ανακηρύχθηκε 24 φορές φιναλίστ σε 16 κατηγορίες των European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) 2025, με την Foundever® Greece να διακρίνεται σε 3 από αυτές. Η αναγνώριση αυτή αναδεικνύει όχι μόνο τις κορυφαίες επιδόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, αλλά και τη διαχρονική...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.