H ισπανική Omnia "σήκωσε" 3,5 εκατ ευρώ για να διδάξει στα brands πώς να "κερδίζουν" το ΑΙ
Η ισπανική startup Omnia εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ σε γύρο pre-seed για να υποστηρίξει τις καινοτόμες υπηρεσίες της που βοηθούν τις εταιρείες να ξεχωρίσουν σε πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης (AI). Έχοντας ως στόχο να ενισχύσει το ψηφιακό προφίλ των brand, η Omnia αξιοποιεί τη δύναμη της AI για να μεγιστοποιήσει την επικοινωνία, την προβολή και την απόδοση περιεχομένου σε ποικίλα κανάλια και μέσα. Του γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε το Visionaries Club με τη συμμετοχή του KFund and του Baobab Ventures. Παράλληλα συμμετείχαν και angel investors όπως ο Carles Reina (ElevenLabs), ο Paulo Rodriguez (Vanta) and ο Hugo Arevalo (ThePower). Η χρηματοδότηση αυτή επιβεβαιώνει την αυξανόμενη ζήτηση για λύσεις που συνδυάζουν τεχνολογίες AI με στρατηγικές μάρκετινγκ, ειδικά στη δυναμική αγορά της Ευρώπης. Η ομάδα της Omnia εστιάζει στην ανάπτυξη εργαλείων που αυτοματοποιούν και βελτιστοποιούν το content creation και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.