H&M: Παγκόσμιες αλλαγές με αφετηρία την Ελλάδα
Ο σουηδικός όμιλος H&M -o δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον κόσμο- φαίνεται να βρίσκει γόνιμο έδαφος στην ελληνική αγορά, σε ένα περιβάλλον δηλαδή με αυξημένη τουριστική ροή και καταναλωτική διάθεση όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο επικεφαλής πωλήσεων για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Thomas Estrany. Έτσι, στη λίστα των "top 5" πόλεων μόδας φιγουράρει η Αθήνα με τις τελευταίες κινήσεις του πολυεθνικού ομίλου να μαρτυρούν συστηματικές επενδύσεις στην εγχώρια αγορά, είτε μέσω νέων λανσαρισμάτων και ανακαινίσεων, είτε μέσω αφίξεων νέων brands όπως είναι η αλυσίδα Arket που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά εντός του έτους. Ο τουρίστας ως καταναλωτής Με την Ελλάδα να λειτουργεί ως "σταυροδρόμι" διεθνών brands και με αυξανόμενο αριθμό εμπορικών κέντρων και πολυσύχναστων αγορών, οι αλυσίδες που πρεσβεύουν τη γρήγορη μόδα (fast fashion) αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.