πριν από  8 ώρες 26 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο σουηδικός όμιλος H&M -o δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον κόσμο- φαίνεται να βρίσκει γόνιμο έδαφος στην ελληνική αγορά, σε ένα περιβάλλον δηλαδή με αυξημένη τουριστική ροή και καταναλωτική διάθεση όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο επικεφαλής πωλήσεων για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Thomas Estrany. Έτσι, στη λίστα των "top 5" πόλεων μόδας φιγουράρει η Αθήνα με τις τελευταίες κινήσεις του πολυεθνικού ομίλου να μαρτυρούν συστηματικές επενδύσεις στην εγχώρια αγορά, είτε μέσω νέων λανσαρισμάτων και ανακαινίσεων, είτε μέσω αφίξεων νέων brands όπως είναι η αλυσίδα Arket που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά εντός του έτους. Ο τουρίστας ως καταναλωτής Με την Ελλάδα να λειτουργεί ως "σταυροδρόμι" διεθνών brands και με αυξανόμενο αριθμό εμπορικών κέντρων και πολυσύχναστων αγορών, οι αλυσίδες που πρεσβεύουν τη γρήγορη μόδα (fast fashion) αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation