πριν από  3 ώρες 27 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η McCann Athens βρήκε μία θέση στις shortlists των Εffie Αwards Europe 2025, με την καμπάνια "Stress-Free Banking" για την Εθνική Τράπεζα στην κατηγορία "Positive Change: Social Good - Brands". Έχοντας ως έναυσμα ότι σχεδόν 9 στους 10 Gen Zers νιώθουν στρεσαρισμένοι, με τα οικονομικά τους να αποτελούν έναν από τους κύριους λόγους, και ότι περίπου 8 στους 10 καταναλώνουν χαλαρωτικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το agency δημιούργησε "την πρώτη stress-free banking καμπάνια, κομμένη και ραμμένη για αυτή τη γενιά", για το Next, το banking app της Εθνικής Τράπεζας. Η υποψηφιότητα της McCann Athens είναι η μοναδική από την ελληνική αγορά. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation