πριν από  1 ημέρα 22 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To νέο agency Marlon Tate "υπογράφει" τη νέα digital καμπάνια της Executive Lease που είναι στον "αέρα". Στόχος ήταν να επανατοποθετήθει η Executive Lease ως "η προφανής επιλογή μίσθωσης αυτοκινήτου". Η καμπάνια έχει τίτλο "The Obvious Guide to Driving Excellence" και παίρνει τη μορφή ενός σουρεαλιστικού εγχειριδίου κανόνων για βέλτιστη οδήγηση. Κάθε κανόνας είναι ένα αυτόνομο "how-to" βίντεο, εμπνευσμένο από cult VHS videos συνοδευόμενο από το σπικάζ του Ρένου Χαραλαμπίδη. Ο Creative Director της Marlon Tate, Νίκος Γεωργόπουλος, δήλωσε: "Γράψαμε το κάθε σενάριο με γνώμονα το παράξενο, και το απολύτως προφανές". Το κάθε βίντεο χαρακτηρίζεται από δημιουργικό storytelling, έξυπνη σκηνοθεσία, δυνατά cuts και retro visual language. H καμπάνια έχει αναπτυχθεί μέσα από 3 σποτ που θα "τρέξουν" μέχρι το τέλος του έτους, έχοντας ήδη συγκεντρώσει 10 εκατ. views στο TikTok, όπως επισημαίνει το agency. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation