H πρώτη καμπάνια της Marlon Tate για τον όμιλο Σφακιανάκη
To νέο agency Marlon Tate "υπογράφει" τη νέα digital καμπάνια της Executive Lease που είναι στον "αέρα". Στόχος ήταν να επανατοποθετήθει η Executive Lease ως "η προφανής επιλογή μίσθωσης αυτοκινήτου". Η καμπάνια έχει τίτλο "The Obvious Guide to Driving Excellence" και παίρνει τη μορφή ενός σουρεαλιστικού εγχειριδίου κανόνων για βέλτιστη οδήγηση. Κάθε κανόνας είναι ένα αυτόνομο "how-to" βίντεο, εμπνευσμένο από cult VHS videos συνοδευόμενο από το σπικάζ του Ρένου Χαραλαμπίδη. Ο Creative Director της Marlon Tate, Νίκος Γεωργόπουλος, δήλωσε: "Γράψαμε το κάθε σενάριο με γνώμονα το παράξενο, και το απολύτως προφανές". Το κάθε βίντεο χαρακτηρίζεται από δημιουργικό storytelling, έξυπνη σκηνοθεσία, δυνατά cuts και retro visual language. H καμπάνια έχει αναπτυχθεί μέσα από 3 σποτ που θα "τρέξουν" μέχρι το τέλος του έτους, έχοντας ήδη συγκεντρώσει 10 εκατ. views στο TikTok, όπως επισημαίνει το agency. CATEGORIES: Advertising
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.