Hotel Marketing: 5 εργαλεία που καθορίζουν την επιτυχία ενός ξενοδοχείου το 2025
Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα αλλάζει ταχύτατα. Η απλή παρουσία σε booking platforms δεν αρκεί πλέον για να ξεχωρίσεις. Το 2025, το marketing ενός ξενοδοχείου απαιτεί στρατηγική, διαφοροποίηση και έξυπνα ψηφιακά εργαλεία που λειτουργούν συνδυαστικά. Όσοι επενδύσουν στη σωστή κατεύθυνση, θα χτίσουν brand που πουλάει εμπειρία - όχι απλώς διαμονή.1. Ανεξάρτητη ψηφιακή παρουσία με ξεκάθαρο positioning Το πρώτο βήμα είναι να αποκτήσει ένα ξενοδοχείο ξεκάθαρη ταυτότητα online. Μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα, mobile-first, που αναδεικνύει USP (τοποθεσία, θέα, θεματική εμπειρία), είναι η βάση για να ξεκινήσει πραγματικό direct booking funnel. Η ομάδα της DMSS Marketing Agency με επικεφαλής τον Καθηγητή Μάρκετιγκ Μιχάλη Μπότα. βοηθά ξενοδοχεία να αποκτήσουν επαγγελματικό positioning στο web, με βάση το κοινό στο οποίο στοχεύουν - city travellers, ζευγάρια, οικογένειες, medical visitors κ.λπ. Η DMSS Marketing Agency θεωρείται η κορυφαία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.