πριν από  17 ώρες 1 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα αλλάζει ταχύτατα. Η απλή παρουσία σε booking platforms δεν αρκεί πλέον για να ξεχωρίσεις. Το 2025, το marketing ενός ξενοδοχείου απαιτεί στρατηγική, διαφοροποίηση και έξυπνα ψηφιακά εργαλεία που λειτουργούν συνδυαστικά. Όσοι επενδύσουν στη σωστή κατεύθυνση, θα χτίσουν brand που πουλάει εμπειρία - όχι απλώς διαμονή.1. Ανεξάρτητη ψηφιακή παρουσία με ξεκάθαρο positioning Το πρώτο βήμα είναι να αποκτήσει ένα ξενοδοχείο ξεκάθαρη ταυτότητα online. Μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα, mobile-first, που αναδεικνύει USP (τοποθεσία, θέα, θεματική εμπειρία), είναι η βάση για να ξεκινήσει πραγματικό direct booking funnel. Η ομάδα της DMSS Marketing Agency με επικεφαλής τον Καθηγητή Μάρκετιγκ Μιχάλη Μπότα. βοηθά ξενοδοχεία να αποκτήσουν επαγγελματικό positioning στο web, με βάση το κοινό στο οποίο στοχεύουν - city travellers, ζευγάρια, οικογένειες, medical visitors κ.λπ. Η DMSS Marketing Agency θεωρείται η κορυφαία...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business

      Palo presentation