Η αγορά πίσω από το ράφι - Οι κερδισμένοι των σούπερ μάρκετ
Σε μια περίοδο μεταβλητότητας και συγκρατημένης κατανάλωσης σε άλλους τομείς του λιανεμπορίου, το καλάθι των βασικών αγαθών δείχνει αξιοσημείωτη αντοχή, ενισχυμένο από την επιστροφή των καταναλωτών στις ουσιαστικές κατηγορίες, την ισχυρή τουριστική ώθηση σε νησιωτικές περιοχές και την προσαρμοστικότητα των μεγάλων αλυσίδων σε νέα καταναλωτικά πρότυπα. Το πρώτο τετράμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 4,36 δισ. ευρώ με άνοδο τόσο σε αξία όσο και σε όγκο. Τάση που να διατηρηθεί θα σημάνει ότι η αγορά των σούπερ μάρκετ θα κινηθεί εφέτος προς ένα ακόμη ιστορικό ρεκόρ. Οι πωλήσεις το πρώτο τετράμηνο ενισχύθηκαν σε όγκο κατά 4,1%, ενώ η μέση τιμή ανά τεμάχιο αυξήθηκε 2%. Η δυναμική βρίσκεται κυρίως στα τρόφιμα, με αύξηση 3,2% στην τιμή και 4,2% στον όγκο. Αντίθετα, στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής (-2,1%) και φροντίδας σπιτιού (-1,6%), οι τιμές υποχωρούν. Κι εδώ, φαίνεται να ενισχύεται η επιλογή προϊόντων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.