πριν από  19 ώρες 2 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια περίοδο μεταβλητότητας και συγκρατημένης κατανάλωσης σε άλλους τομείς του λιανεμπορίου, το καλάθι των βασικών αγαθών δείχνει αξιοσημείωτη αντοχή, ενισχυμένο από την επιστροφή των καταναλωτών στις ουσιαστικές κατηγορίες, την ισχυρή τουριστική ώθηση σε νησιωτικές περιοχές και την προσαρμοστικότητα των μεγάλων αλυσίδων σε νέα καταναλωτικά πρότυπα. Το πρώτο τετράμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 4,36 δισ. ευρώ με άνοδο τόσο σε αξία όσο και σε όγκο. Τάση που να διατηρηθεί θα σημάνει ότι η αγορά των σούπερ μάρκετ θα κινηθεί εφέτος προς ένα ακόμη ιστορικό ρεκόρ. Οι πωλήσεις το πρώτο τετράμηνο ενισχύθηκαν σε όγκο κατά 4,1%, ενώ η μέση τιμή ανά τεμάχιο αυξήθηκε 2%. Η δυναμική βρίσκεται κυρίως στα τρόφιμα, με αύξηση 3,2% στην τιμή και 4,2% στον όγκο. Αντίθετα, στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής (-2,1%) και φροντίδας σπιτιού (-1,6%), οι τιμές υποχωρούν. Κι εδώ, φαίνεται να ενισχύεται η επιλογή προϊόντων...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation