πριν από  3 ώρες 29 λεπτά

Protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και ενημέρωσης του κοινού - βασικά στοιχεία για τη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών με καρκίνο του μαστού. Παράλληλα, αντανακλά τη διεθνή δέσμευση της Daiichi Sankyo για τη βελτίωση της αντικαρκινικής φροντίδας μέσω της ογκολογικής καινοτομίας με επίκεντρο τον ασθενή. Η καμπάνια "Strongher Together" έχει στόχο να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να μιλήσει στο ευρύ κοινό για τον καρκίνο του μαστού με έναν φρέσκο και δημιουργικό τρόπο. Φέτος ζωντανεύει μέσα από πέντε λέξεις με διπλό "Ο" - MOOD, LOOK, ZOOM, BOOK και COOL - που συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο ταξίδι πρόληψης, αναδεικνύοντας βήμα - βήμα τις διαφορετικές διαστάσεις της: από την αυτοεξέταση έως τον κλινικό έλεγχο. Μετατρέποντας γνώριμες λέξεις σε απλά μηνύματα δράσης, η καμπάνια μάς υπενθυμίζει ότι η πρόληψη ξεκινά με μικρά, καθημερινά βήματα για κάθε γυναίκα. Η πρόληψη είναι Νο1 Κάθε χρόνο, 4...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation