πριν από  8 ώρες 57 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Daiichi Sankyo στην Ελλάδα παρουσιάζει την καμπάνια "Strongher Together" με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Η καμπάνια έχει στόχο να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να μιλήσει στο ευρύ κοινό για τον καρκίνο του μαστού, με δημιουργικό τρόπο και ζωντανεύει μέσα από πέντε λέξεις με διπλό "ο" -mood, look, zoom, book και cool. Οι λέξεις συμβολίζουν τα βήματα της πρόληψης, από την αυτοεξέταση ως τον κλινικό έλεγχο, και μετατρέπονται σε μηνύματα δράσης. Η καμπάνια ξεκίνησε στο πλαίσιο του Greece Race for the Cure, στο περίπτερο της Daiichi Sankyo, όπου οι επισκέπτες συμμετείχαν σε δράση hand painting, επιλέγοντας μία από τις 5 λέξεις της καμπάνιας ως υπενθύμιση πρόληψης. Η καμπάνια συνεχίζεται με επικοινωνιακές δράσεις όλον τον Οκτώβριο. CATEGORIES: Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation