πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Delta Airlines έχει επιβεβαιώσει ότι ξεκινά globalmedia review. Η δαπάνη της εταιρείας σε measured media πέρυσι υπολογίζεται σε 150 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Νυν ανάδοχος είναι η PHD της Omnicom, η οποία ανέλαβε το σκέλος ΗΠΑ του λογαριασμού το 2016, και τα χρόνια που ακολούθησαν κέρδισε και επιπρόσθετες περιοχές. Πέρα από την επιβεβαίωση για την έναρξη του review, η Delta δεν έχει κάνει περαιτέρω σχόλια. Η PHD αναμένεται να συμμετάσχει στο review. Σημειώνεται ότι η Delta ξεπέρασε τις προβλέψεις τριμήνου, προβλέπει ενισχυμένο κλείσιμο για το έτος σε σχέση με ό,τι αναμενόταν, καθώς επίσης δυνατό ξεκίνημα της νέας χρονιάς χάρη στην άνοδο τιμών των εισιτηρίων και την ανθεκτική ζήτηση πολυτελών ταξιδιών. Ο CEO της εταιρείας, Ed Bastian, δήλωσε ότι αναμένεται αύξηση του περιθωρίου κέρδους το 2026. (Πηγή: MediaPost, CNBC) CATEGORIES: Media

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation