Η Delta Airlines ξεκινά global media review
Η Delta Airlines έχει επιβεβαιώσει ότι ξεκινά globalmedia review. Η δαπάνη της εταιρείας σε measured media πέρυσι υπολογίζεται σε 150 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Νυν ανάδοχος είναι η PHD της Omnicom, η οποία ανέλαβε το σκέλος ΗΠΑ του λογαριασμού το 2016, και τα χρόνια που ακολούθησαν κέρδισε και επιπρόσθετες περιοχές. Πέρα από την επιβεβαίωση για την έναρξη του review, η Delta δεν έχει κάνει περαιτέρω σχόλια. Η PHD αναμένεται να συμμετάσχει στο review. Σημειώνεται ότι η Delta ξεπέρασε τις προβλέψεις τριμήνου, προβλέπει ενισχυμένο κλείσιμο για το έτος σε σχέση με ό,τι αναμενόταν, καθώς επίσης δυνατό ξεκίνημα της νέας χρονιάς χάρη στην άνοδο τιμών των εισιτηρίων και την ανθεκτική ζήτηση πολυτελών ταξιδιών. Ο CEO της εταιρείας, Ed Bastian, δήλωσε ότι αναμένεται αύξηση του περιθωρίου κέρδους το 2026. (Πηγή: MediaPost, CNBC) CATEGORIES: Media
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.