Η δυναμική του OOH στην εορταστική περίοδο
Η εορταστική περίοδος αποτελεί την πιο δυναμική στιγμή του χρόνου για την Υπαίθρια Διαφήμιση, καθώς η κινητικότητα του κοινού αυξάνεται εντυπωσιακά και οι πόλεις μετατρέπονται σε ζωντανά σημεία αλληλεπίδρασης. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα του Location Intelligence Study (LIS) της Politis Group, ο μήνας Δεκέμβριος παρουσιάζει σημαντική άνοδο στους βασικούς δείκτες υπαίθριας δραστηριότητας. Το Unique Reach αυξάνεται κατά 20%, καθώς περισσότερα μοναδικά άτομα εκτίθενται σε κάθε διαφημιστικό μήνυμα, ενώ τα impressions καταγράφουν άνοδο 28%. Η κίνηση των οχημάτων στους περισσότερους οδικούς άξονες παρουσιάζει άνοδο 10%, ενώ παράλληλα η διάθεση για διαδρομές πέραν των συνηθισμένων αυξάνει τα σημεία στα οποία εκτίθεται ο κάθε καταναλωτής κατά 12%, ενισχύοντας και το Frequency ανά σημείο προβολής. Παράλληλα, το LIS καταγράφει άνοδο στο παραγωγικό κοινό 35-54, αλλά και αύξηση της γυναικείας κινητικότητας, κάτι που καθιστά το γυναικείο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.