πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η εορταστική περίοδος αποτελεί την πιο δυναμική στιγμή του χρόνου για την Υπαίθρια Διαφήμιση, καθώς η κινητικότητα του κοινού αυξάνεται εντυπωσιακά και οι πόλεις μετατρέπονται σε ζωντανά σημεία αλληλεπίδρασης. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα του Location Intelligence Study (LIS) της Politis Group, ο μήνας Δεκέμβριος παρουσιάζει σημαντική άνοδο στους βασικούς δείκτες υπαίθριας δραστηριότητας. Το Unique Reach αυξάνεται κατά 20%, καθώς περισσότερα μοναδικά άτομα εκτίθενται σε κάθε διαφημιστικό μήνυμα, ενώ τα impressions καταγράφουν άνοδο 28%. Η κίνηση των οχημάτων στους περισσότερους οδικούς άξονες παρουσιάζει άνοδο 10%, ενώ παράλληλα η διάθεση για διαδρομές πέραν των συνηθισμένων αυξάνει τα σημεία στα οποία εκτίθεται ο κάθε καταναλωτής κατά 12%, ενισχύοντας και το Frequency ανά σημείο προβολής. Παράλληλα, το LIS καταγράφει άνοδο στο παραγωγικό κοινό 35-54, αλλά και αύξηση της γυναικείας κινητικότητας, κάτι που καθιστά το γυναικείο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation