πριν από  1 ώρα 28 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Gen Z προσθέτει απροσδόκητα CD players στις χριστουγεννιάτικες λίστες της, αντανακλώντας μια ευρύτερη τάση που καθοδηγείται από τη νοσταλγία και την αναζήτηση της κοινότητας. Δεδομένα από τη Vinyl Alliance επιβεβαιώνουν ότι οι νέοι 18-24 ετών αποτελούν την κύρια δύναμη πίσω από τις πωλήσεις, με το 76% να συλλέγει μουσική επειδή εκτιμά την κατοχή ενός φυσικού αντιγράφου. Ενώ οι πωλήσεις CD γενικά μειώνονται, τα CD players με bluetooth εμφανίζουν "ανθεκτικότητα και ανάπτυξη", σηματοδοτώντας μια ευκαιρία για καινοτομία. Αυτή η αναβίωση αφορά λιγότερο την τεχνολογία και περισσότερο την εύρεση της "φυλής" τους. Οι νέοι αναζητούν κοινές εμπειρίες πέρα από τη σύγκριση λιστών στο Spotify (εκπροσωπείται από την Aleph). Αυτή η συμπεριφορική αλλαγή αποτελεί μέρος της ευρύτερης "οικονομίας της απόδρασης", καθώς η Gen Z αναζητά καταφύγιο από την "κόπωση του doomscroll" μέσω των τάσεων της προ-ψηφιακής δεκαετίας του '90. Αυτή η αγορά εκτιμάται...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation