Η Gen Z οδηγεί την επιστροφή του CD player
Η Gen Z προσθέτει απροσδόκητα CD players στις χριστουγεννιάτικες λίστες της, αντανακλώντας μια ευρύτερη τάση που καθοδηγείται από τη νοσταλγία και την αναζήτηση της κοινότητας. Δεδομένα από τη Vinyl Alliance επιβεβαιώνουν ότι οι νέοι 18-24 ετών αποτελούν την κύρια δύναμη πίσω από τις πωλήσεις, με το 76% να συλλέγει μουσική επειδή εκτιμά την κατοχή ενός φυσικού αντιγράφου. Ενώ οι πωλήσεις CD γενικά μειώνονται, τα CD players με bluetooth εμφανίζουν "ανθεκτικότητα και ανάπτυξη", σηματοδοτώντας μια ευκαιρία για καινοτομία. Αυτή η αναβίωση αφορά λιγότερο την τεχνολογία και περισσότερο την εύρεση της "φυλής" τους. Οι νέοι αναζητούν κοινές εμπειρίες πέρα από τη σύγκριση λιστών στο Spotify (εκπροσωπείται από την Aleph). Αυτή η συμπεριφορική αλλαγή αποτελεί μέρος της ευρύτερης "οικονομίας της απόδρασης", καθώς η Gen Z αναζητά καταφύγιο από την "κόπωση του doomscroll" μέσω των τάσεων της προ-ψηφιακής δεκαετίας του '90. Αυτή η αγορά εκτιμάται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.