Η Η&Μ επανασυστήνεται στην ελληνική αγορά - Ανοδικά τα αποτελέσματα της μητρικής Hennes & Mauritz
Στο άνοιγμα των δύο εμβληματικών καταστημάτων της στην Ελλάδα, το flagship store στην Ερμού & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά, προχώρησε η Η&Μ, η οποία με αυτό τον τρόπο επανασυστήνεται στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας το next-gen concept της H&M που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή στη μόδα με το συνδυασμό του βιώσιμου design, ψηφιακών καινοτομιών και fashion-forward ατμόσφαιρας. Σύμφωνα με τον Thomas Estrany, Sales Manager, Sales Market Greece "οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τον τοπικό χαρακτήρα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, στους οποίους ο καθένας μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του μέσα από τη μόδα και να απολαμβάνει μια μοντέρνα, άνετη αγοραστική εμπειρία". Η επένδυση στην Ερμού αφορά κατάστημα και στον Πειραιά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.