Η κινεζική ομορφιά κατακτά τον κόσμο: Πώς brands όπως η Florasis και η Judydoll ξεπερνούν τη Δύση
Judydoll: Η μασκέρα που άλλαξε το TikTokFlorasis: Από τον μύθο στον λογαριασμό στο TikTokΟ ρόλος των social media: Μια παγκόσμια παλέτα επιρροήςΑπό την προκατάληψη στην αποδοχή Η προσωρινή απενεργοποίηση του TikTok στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο, λόγω της εκκρεμούς απαγόρευσης από το Ανώτατο Δικαστήριο, δεν επηρέασε μόνο τους influencers και τους χρήστες. Αντιθέτως, αποτέλεσε αφετηρία για ένα άνευ προηγουμένου άνοιγμα της παγκόσμιας κοινότητας ομορφιάς προς κινεζικές πλατφόρμες όπως η Xiaohongshu (γνωστή και ως RedNote) και, συνεπώς, προς brands made in China. Εκεί, οι χρήστες ήρθαν σε επαφή με καλλυντικά που μέχρι πρότινος ήταν σχεδόν άγνωστα στη Δύση: Florasis, Judydoll και άλλες εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τις πολιτισμικές ρίζες της Ανατολής στην αισθητική τους ταυτότητα. Η Hailey Laine, TikTok creator από το Σικάγο, δήλωσε πως "στο RedNote ανακάλυψα μυστικά ομορφιάς που η Αμερική δεν έχει καν σκεφτεί". Η επιτυχία των βίντεό της με το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.