πριν από  3 ώρες 12 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


* Συνέντευξη με τον Raja Rajamannar Chief Marketing and Communication Officer της Mastercard Η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τις προσδοκίες των καταναλωτών σε κάθε κλάδο. Πώς αξιοποιεί η Mastercard την τεχνητή νοημοσύνη για να αναβαθμίσει και να εξατομικεύσει την εμπειρία των πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο, διατηρώντας παράλληλα την εμπιστοσύνη και την ουσιαστική σύνδεση με τις ανάγκες τους; Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες - δημιουργεί πιο έξυπνες, πιο διαισθητικές εμπειρίες και μας βοηθά να προβλέπουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τι αναζητούν οι άνθρωποι. Στη Mastercard, η τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον ενσωματωμένη σε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα μας πλατφόρμα Agent Pay, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αξιοποιούν έξυπνους ψηφιακούς "βοηθούς" για να πραγματοποιούν με ασφάλεια αγορές εκ μέρους τους - είτε, για...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation