Η Mastercard στην εποχή της AI
* Συνέντευξη με τον Raja Rajamannar Chief Marketing and Communication Officer της Mastercard Η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τις προσδοκίες των καταναλωτών σε κάθε κλάδο. Πώς αξιοποιεί η Mastercard την τεχνητή νοημοσύνη για να αναβαθμίσει και να εξατομικεύσει την εμπειρία των πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο, διατηρώντας παράλληλα την εμπιστοσύνη και την ουσιαστική σύνδεση με τις ανάγκες τους; Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες - δημιουργεί πιο έξυπνες, πιο διαισθητικές εμπειρίες και μας βοηθά να προβλέπουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τι αναζητούν οι άνθρωποι. Στη Mastercard, η τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον ενσωματωμένη σε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα μας πλατφόρμα Agent Pay, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αξιοποιούν έξυπνους ψηφιακούς "βοηθούς" για να πραγματοποιούν με ασφάλεια αγορές εκ μέρους τους - είτε, για...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.