Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, δύο αδέλφια από τη Θεσσαλονίκη, ο Νώντας και ο Κώστας Όχονος, έγραφαν ιστορία χωρίς να το ξέρουν. Με την εταιρεία τους Best Foods και με δύο σνακ που έγιναν θρύλος, τα Foudounia και τα Lotto, έβαλαν φρένο στα σχέδια της πολυεθνικής PepsiCo να κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά. Η καμπάνια με τον Χάρρυ Κλυνν έκανε θραύση, τα προϊόντα...
Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, δύο αδέλφια από τη Θεσσαλονίκη, ο Νώντας και ο Κώστας Όχονος, έγραφαν ιστορία χωρίς να το ξέρουν. Με την εταιρεία τους Best Foods και με δύο σνακ που έγιναν θρύλος, τα Foudounia και τα Lotto, έβαλαν φρένο στα σχέδια της πολυεθνικής PepsiCo να κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά. Η καμπάνια με τον Χάρρυ Κλυνν έκανε θραύση, τα προϊόντα...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.