Η Meta επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη και... απογειώνει τα κέρδη της
Τα παλιά προβλήματα της Meta με τη διαχείριση περιεχομένου ήταν κάποτε βασικό θέμα συζήτησης στη Madison Avenue, με τους διαφημιζόμενους να επικρίνουν τον τεχνολογικό γίγαντα για τα λεγόμενα ζητήματα "ασφαλείας της επωνυμίας". Όμως, διανύουμε μια νέα εποχή - και οι διαφημιστές συνεχίζουν να ξοδεύουν αμείωτα. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας, που προέρχονται σχεδόν αποκλειστικά από τη διαφήμιση, έφτασαν τα 42 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών και καταγράφοντας αύξηση 16% σε ετήσια βάση. Τον Ιανουάριο, η Meta ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει τους εξωτερικούς ελεγκτές γεγονότων με ένα σύστημα κοινοτικών σχολίων, εμπνευσμένο από το X (πρώην Twitter), σε Facebook, Instagram και Threads. Παράλληλα, δήλωσε πως σκοπεύει να επαναφέρει περισσότερο πολιτικό περιεχόμενο στις ροές των χρηστών και να χαλαρώσει τους κανόνες περιεχομένου σε θέματα όπως η ταυτότητα φύλου και η μετανάστευση. Διαφημιστές και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.