πριν από  7 ώρες 50 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η MSCOMM λανσάρει την επικοινωνία των παγωτών Plan(e)t, μίας ελληνικής εταιρείας που καινοτομεί με το πρώτο plant based και carbon negative παγωτό στον κόσμο. Η συνεργασία αυτή έρχεται σε μια ιδιαίτερα κομβική στιγμή για την Plan(e)t Foods, καθώς η εταιρεία εντείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά και σχεδιάζει τα επόμενα στρατηγικά της βήματα. Η MSCOMM έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Plan(e)t Foods, με στόχο την ανάδειξη του Βrand, της περιβαλλοντικής του δέσμευσης και της καινοτομίας που το ξεχωρίζει στον κλάδο των παγωτών. Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται τα Βranded ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν σε όλη την Αθήνα, ντυμένα Dubai Chocolate by Plan(e)t, καθώς και Ραδιοφωνικά Spots μέσα από τη φωνή του ηθοποιού Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη (μπορείτε να ακούσετε εδώ). Ακόμη, "τρέχουν" προγραμματισμένες προωθητικές δράσεις με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στο Πρωινό του Sfera 102.2...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation