Η νέα γενιά των Ελλήνων marketers
Πρόσφατα συμπλήρωσα 15 χρόνια διδασκαλίας marketing και branding σε καταξιωμένα μεταπτυχιακά προγράμματα της χώρας μας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, παρατηρώ με πολλή χαρά μια σταθερή άνοδο στην ποιότητα των φοιτητών. Τα μαθήματα που διδάσκω περιλαμβάνουν απαιτητικά projects, όπου οι φοιτητές όλο και πιο συχνά ξεπερνούν τις προσδοκίες, όχι μόνο τις δικές μου, αλλά και των "πελατών" για τους οποίους καλούνται να εργαστούν. Το επίπεδο κατανόησης και κριτικής σκέψης στην αίθουσα είναι εντυπωσιακά υψηλό και είναι φανερό ότι έχουμε μια νέα γενιά επαγγελματιών ικανή να ανταποκριθεί στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Κι εδώ γεννιέται το εύλογο ερώτημα: μπορεί η ελληνική αγορά να απορροφήσει και να αξιοποιήσει αυτή την ποιότητα; Από τη μία, ολοένα και περισσότερες εταιρείες συνειδητοποιούν τη στρατηγική σημασία του branding, του customer experience, της βιωσιμότητας και της ψηφιακής καινοτομίας. Από την άλλη, τα όρια παραμένουν: οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.