Η PressiousArvanitidis συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Η PressiousArvanitidis συμμετείχε, για ακόμη μια χρονιά, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, από τις 6-12 Οκτωβρίου. Καθ' όλη τη διάρκειά της, πραγματοποίησε μια σειρά δράσεων, με κεντρικό μήνυμα "Εξυπηρέτηση με διαφορά!". Στόχος της φετινής εβδομάδας, υπήρξε η ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος της εταιρείας και η ανάδειξη της σημασίας της εξυπηρέτησης μέσω της αυθεντικής και ποιοτικής ανθρώπινης επαφής. Η εβδομάδα ξεκίνησε με μικρά TED talks στελεχών για τον ρόλο της εξυπηρέτησης, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Ύπατο και Χαλάνδρι. Η Δευτέρα ήταν και η "μέρα μυστικού θαυμαστή" όπου όλοι οι εργαζόμενοι, είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους για έναν συνάδελφο, σε θεματικά posters στον χώρο των εγκαταστάσεων. Μια από τις σημαντικότερες δράσεις και για φέτος, υπήρξε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης πελατών της PressiousArvanitidis, σε συνεργασία με την Global Link. Η εβδομάδα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.