Η σοκολάτα που έγινε χρυσάφι. Το μυστικό πίσω από το business model της Dubai Chocolate
Το Ντουμπάι, γνωστό για τον πολυτελή τρόπο ζωής, την αρχιτεκτονική του και τη δυναμική του στον τουρισμό, έχει καταφέρει να διακριθεί και στον χώρο της σοκολατοποιίας. Η επιτυχία των brands σοκολάτας του βασίζεται σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο επιχειρηματικό μοντέλο που ενσωματώνει την πολυτέλεια, τον πολιτισμό, την καινοτομία και τη στρατηγική εξωστρέφεια. Ακολουθεί μια ανάλυση των βασικών παραγόντων που συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχία.Πολυτελές branding και θέση στην αγορά Photo: Shutterstock Η σοκολάτα Ντουμπάι τοποθετείται ως προϊόν πολυτελείας, ανταγωνιζόμενη επώνυμες ευρωπαϊκές μάρκες. Η συσκευασία είναι εντυπωσιακή, με μεταλλικά κουτιά, φύλλα χρυσού ή διακοσμήσεις με κρυστάλλους. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι εξαιρετικά: σαφράν, ροδόνερο, κάρδαμο, και μερικές φορές ακόμη και βρώσιμος χρυσός 24 καρατίων. Όλα αυτά ενισχύουν την αίσθηση της αποκλειστικότητας και της υψηλής ποιότητας. Πολιτισμική σύνδεση και καινοτομία Photo...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.