Η Starbucks αναδιατάσσει το μενού της με πρωτεϊνικά ροφήματα και "στρατηγική νοσταλγίας"
Σε μια προσπάθεια να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων και να εναρμονιστεί με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, η Starbucks πειραματίζεται με ροφήματα εμπλουτισμένα με πρωτείνη, εντάσσοντάς τα σε μια συνολική στρατηγική αναδιάρθρωσης του μενού της. Η δοκιμή περιλαμβάνει latte βανίλιας χωρίς ζάχαρη και κρύο αφρό μπανάνας, προϊόντα που σηματοδοτούν τη στροφή της εταιρείας προς προτάσεις χαμηλής ζάχαρης με προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή. Η επικεφαλής μάρκας Τρέσι Λίμπερμαν, από το περιθώριο εταιρικής εκδήλωσης στο Λας Βέγκας, όπου συγκεντρώθηκαν 14.000 διευθυντές καταστημάτων, εξήγησε ότι η νέα στρατηγική βασίζεται σε τέσσερις άξονες: αξιοποίηση της νοσταλγίας, επιστροφή βασικών επιλογών όπως matcha χωρίς ζάχαρη, αύξηση της απογευματινής επισκεψιμότητας και συνολική αναβάθμιση του μενού τροφίμων. Μεταξύ άλλων, εξετάζεται και η αλλαγή πολιτικής ώστε τα αρτοσκευάσματα να ψήνονται επιτόπου, ενισχύοντας την αίσθηση φρεσκάδας και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.