πριν από  19 ώρες 58 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια προσπάθεια να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων και να εναρμονιστεί με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, η Starbucks πειραματίζεται με ροφήματα εμπλουτισμένα με πρωτείνη, εντάσσοντάς τα σε μια συνολική στρατηγική αναδιάρθρωσης του μενού της. Η δοκιμή περιλαμβάνει latte βανίλιας χωρίς ζάχαρη και κρύο αφρό μπανάνας, προϊόντα που σηματοδοτούν τη στροφή της εταιρείας προς προτάσεις χαμηλής ζάχαρης με προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή. Η επικεφαλής μάρκας Τρέσι Λίμπερμαν, από το περιθώριο εταιρικής εκδήλωσης στο Λας Βέγκας, όπου συγκεντρώθηκαν 14.000 διευθυντές καταστημάτων, εξήγησε ότι η νέα στρατηγική βασίζεται σε τέσσερις άξονες: αξιοποίηση της νοσταλγίας, επιστροφή βασικών επιλογών όπως matcha χωρίς ζάχαρη, αύξηση της απογευματινής επισκεψιμότητας και συνολική αναβάθμιση του μενού τροφίμων. Μεταξύ άλλων, εξετάζεται και η αλλαγή πολιτικής ώστε τα αρτοσκευάσματα να ψήνονται επιτόπου, ενισχύοντας την αίσθηση φρεσκάδας και...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation