Η στρατηγική του Ν. Βαρδινογιάννη πίσω από Bazaar και Yalco - Το νέο στοίχημα της AVE
Κάθετo business unit σε μοντέλο "cash & carry"Έρχεται νέα στρατηγική συνεργασία στη λιανικήΣτο 18% η ανάπτυξη στο πεντάμηνο του 2025Μετασχηματισμός ισολογισμού και νέες προοπτικές Νέα φάση ανάπτυξης για την AVE σηματοδοτούν οι πρόσφατες επιχειρηματικές κινήσεις του Νίκου Βαρδινογιάννη, με κοινό παρονομαστή τη στρατηγική ενίσχυσης της παρουσίας του στην αγορά της HoReCa. Ο όμιλος AVE συμφερόντων των Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη και Αίαντα Θ. Βαρδινογιάννη, που ήδη έχει θέσει τις βάσεις για μια καθετοποιημένη πλατφόρμα επαγγελματικών προμηθειών, επεκτείνει σταθερά το αποτύπωμά της στον κλάδο, συνθέτοντας ένα μοντέλο που ξεπερνά τη λογική της λιανικής ή της μεμονωμένης διανομής. Στο πλαίσιο αυτό, η συμφωνία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar ή η εξαγορά του 49% της Yalco Trading από το family office του Νίκου Βαρδινογιάννη, που ανακοινώθηκε χθες αποτελούν κρίκους της ίδιας στρατηγικής αλυσίδας.1 Τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου καναλιού...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.