Η Τεχνητή Νοημοσύνη της Bank of America στην πλατφόρμα CashPro καταγράφει ρεκόρ χρήσης από εταιρικούς πελάτες
Η Bank of America ανακοίνωσε ρεκόρ υιοθέτησης των δυνατοτήτων AI-driven CashPro® Chat και αναζήτησης συναλλαγών (transaction search) από τους εταιρικούς της πελάτες, καθώς οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε λύσεις που προσφέρουν άμεση πληροφόρηση και λειτουργική αποδοτικότητα στη διαχείριση διαθεσίμων. Η πλατφόρμα CashPro χρησιμοποιείται από χιλιάδες επιχειρήσεις παγκοσμίως για τη διαχείριση πληρωμών, καταθέσεων, δανείων και εμπορικών συναλλαγών. Η χρήση του CashPro Chat αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση, με σχεδόν το 70% των εταιρικών πελατών να αξιοποιούν το εργαλείο για ενημέρωση λογαριασμών, παρακολούθηση συναλλαγών και επίλυση θεμάτων εξυπηρέτησης. Παράλληλα, το CashPro Search, που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2023, έχει ξεπεράσει τα 18 εκατομμύρια αναζητήσεις, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 2,4 εκατομμυρίων αναζητήσεων το γ' τρίμηνο του 2025, αριθμός-ρεκόρ για τρίμηνο. "Οι πελάτες αναμένουν άμεση πρόσβαση στις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Bank of America ανακοίνωσε ρεκόρ υιοθέτησης των δυνατοτήτων AI-driven CashPro® Chat και αναζήτησης συναλλαγών (transaction search) από τους εταιρικούς της πελάτες, καθώς οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε λύσεις που προσφέρουν άμεση πληροφόρηση και λειτουργική αποδοτικότητα στη διαχείριση διαθεσίμων. Η πλατφόρμα CashPro χρησιμοποιείται από...
Ενδεικτά, η χρήση του CashPro Chat αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση Η Bank of America ανακοίνωσε ρεκόρ υιοθέτησης των δυνατοτήτων AI-driven CashPro® Chat και αναζήτησης συναλλαγών (transaction search) από τους εταιρικούς της πελάτες, καθώς οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε λύσεις που προσφέρουν άμεση πληροφόρηση και λειτουργική αποδοτικότητα στη...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.