Η υπερπολυτέλεια αμφισβητείται - Ποιος κερδίζει στη νέα εποχή της μόδας;
Η χρυσή εποχή της υπερπολυτέλειας φαίνεται να ξεθωριάζει. Οι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενη επιφυλακτικότητα απέναντι σε τιμές που δεν αντανακλούν την πραγματική αξία του προϊόντος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η LVMH, η οποία κατηγορήθηκε ότι πούλησε τσάντα Dior με κόστος παραγωγής 60 δολάρια προς 2.800 δολάρια. Αντίθετα, brands όπως η Coach, με προτάσεις όπως η Tabby των 495 δολαρίων, φαίνεται να ανταποκρίνονται καλύτερα στη νέα συνθήκη: κομψότητα χωρίς υπερβολή. Η τάση ενισχύεται από τα πρόσφατα αποτελέσματα. Η Tapestry Inc. - που διαθέτει τις Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman - αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις της. Αντίστοιχα, θετικές επιδόσεις κατέγραψαν η Capri Holdings (Michael Kors), η Amer Sports (Salomon, Arc'teryx), η Hugo Boss και η Ralph Lauren, η οποία είδε τις συγκρίσιμες πωλήσεις να αυξάνονται κατά 13%, υπερδιπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τις προβλέψεις των αναλυτών. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Η νέα χρυσή εποχή της κρουαζιέρας -...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.