πριν από  11 ώρες 59 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η χρυσή εποχή της υπερπολυτέλειας φαίνεται να ξεθωριάζει. Οι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενη επιφυλακτικότητα απέναντι σε τιμές που δεν αντανακλούν την πραγματική αξία του προϊόντος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η LVMH, η οποία κατηγορήθηκε ότι πούλησε τσάντα Dior με κόστος παραγωγής 60 δολάρια προς 2.800 δολάρια. Αντίθετα, brands όπως η Coach, με προτάσεις όπως η Tabby των 495 δολαρίων, φαίνεται να ανταποκρίνονται καλύτερα στη νέα συνθήκη: κομψότητα χωρίς υπερβολή. Η τάση ενισχύεται από τα πρόσφατα αποτελέσματα. Η Tapestry Inc. - που διαθέτει τις Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman - αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις της. Αντίστοιχα, θετικές επιδόσεις κατέγραψαν η Capri Holdings (Michael Kors), η Amer Sports (Salomon, Arc'teryx), η Hugo Boss και η Ralph Lauren, η οποία είδε τις συγκρίσιμες πωλήσεις να αυξάνονται κατά 13%, υπερδιπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τις προβλέψεις των αναλυτών. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Η νέα χρυσή εποχή της κρουαζιέρας -...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation