IAB Europe: Τα brands αναζητούν νέους τρόπους προσέγγισης
Καθώς η ευρωπαϊκή διαφημιστική βιομηχανία μεταβαίνει σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα με προτεραιότητα την προστασία της ιδιωτικότητας, μια νέα έρευνα διαπιστώνει ευρεία εξοικείωση με θέματα προσβασιμότητας. Η Πανευρωπαϊκή Έκθεση του IAB Europe με θέμα "Pan-European Report on the Adoption of Addressability & Measurement Solutions", που περιλαμβάνει απαντήσεις από 79+ διαφημιστές, agencies, εκδότες και παρόχους τεχνολογίας σε 27+ ευρωπαϊκές αγορές διαπίστωσε ότι τα agencies που ασχολούνται με την τεχνολογία έχουν μεν εξειδικευμένες γνώσεις χωρίς απαραίτητα να διαθέτουν και αντίστοιχα καταρτισμένο προσωπικό. Παράλληλα, η πρόσβαση σε δεδομένα πλατφορμών αποτελεί την κορυφαία πρόκληση του κλάδου (68%), ακολουθούμενη από τους κανονισμούς περί απορρήτου (58%) και τις απώλειες από την κατάργηση των cookies (48%). Η τυποποίηση αποτελεί σαφή ανάγκη, με τους ερωτηθέντες να καταθέτουν τον προβληματισμό τους για ασυνεπή πλαίσια και κατακερματισμένες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.