ΙΕΛΚΑ: Συνειδητοποιημένοι στην περιβαλλοντική τους συμπεριφορά οι Έλληνες καταναλωτές
Δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων, αλλά μόνο ένας στους επτά είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή. Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε το α' τρίμηνο του 2025. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που αποτυπώνει τις στάσεις των καταναλωτών αναφορικά με την περιβαλλοντική τους συνείδηση και τις καταναλωτικές τους επιλογές, όπως αυτές σχετίζονται με την παραγωγή προϊόντων, τη συσκευασία και τη λιανική πώληση, 2 στους 3 περίπου καταναλωτές θεωρούν σημαντικά τα θέματα περιβάλλοντος. Καταγράφεται προτίμηση για πρακτικές με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως η επιθυμία για λιγότερες πλαστικές συσκευασίες στα τρόφιμα (57%), επιθυμία για μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των προϊόντων που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τις τάσεις των καταναλωτών σε σχέση με θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και της σπατάλης τροφίμων μελέτησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αποτυπώνοντας τις προτιμήσεις τους στο Α' τρίμηνο 2025. Η πιο σημαντική διαπίστωση της έρευνας; Ενώ δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά...
Τις τάσεις των καταναλωτών σε σχέση με θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και της σπατάλης τροφίμων μελέτησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αποτυπώνοντας τις προτιμήσεις τους στο Α' τρίμηνο 2025. Η πιο σημαντική διαπίστωση της έρευνας; Ενώ δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά...
Δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων ενώ μόνο ένας στους επτά είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα έγινε το πρώτο τρίμηνο του 2025 και τα αποτελέσματα της βασίστηκαν σε ένα δείγμα 1.500 καταναλωτών . Αναλυτικά σύμφωνα με την...
Τις τάσεις των καταναλωτών σε σχέση με θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και της σπατάλης τροφίμων μελέτησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αποτυπώνοντας τις προτιμήσεις τους στο Α' τρίμηνο 2025. Η πιο σημαντική διαπίστωση της έρευνας; Ενώ δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά...
2 στους 3 καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων, αλλά μόνο 1 στους 7 είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, περίπου 40 κιλά (150 ευρώ) είναι η εκτιμώμενη σπατάλη τροφίμων για κάθε νοικοκυριό ανά έτος. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών...
Δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων, αλλά μόνο ένας στους επτά είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή. Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, που...
Δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων, αλλά μόνο ένας στους επτά είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή. Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, που...
Τις τάσεις των καταναλωτών σε σχέση με θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και της σπατάλης τροφίμων μελέτησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αποτυπώνοντας τις προτιμήσεις τους στο Α' τρίμηνο 2025. Η πιο σημαντική διαπίστωση της έρευνας; Ενώ δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά...
Σημαντική θεωρούν 2 στους 3 Έλληνες καταναλωτές την προστασία του περιβάλλοντος, ωστόσο μόλις το 17% των καταναλωτών, είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. "Τα στοιχεία αυτά υπογραμμίζουν τόσο ένα κενό ανάμεσα στη δηλωμένη περιβαλλοντική στάση και στην πραγματική καταναλωτική συμπεριφορά, όσο και την...
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντική την προστασία του περιβάλλοντος στην αγορά τροφίμων, αλλά μόνο ένας στους επτά είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα χρήματα για αυτή. " " Συγκεκριμένα, καταγράφεται προτίμηση για πρακτικές με μειωμένο περιβαλλοντικό...
Περίπου δύο στους τρεις καταναλωτές θεωρούν σημαντικά τα θέματα περιβάλλοντος, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Όμως, μόλις το 17% δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα χρήματα για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Δύο στους τρεις περίπου καταναλωτές να θεωρούν σημαντικά τα θέματα περιβάλλοντος.
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.