πριν από  11 ώρες 39 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis, έχει διαμορφώσει μέχρι σήμερα μια ξεχωριστή φιλοσοφία γύρω από την καθημερινή ζωή στο σπίτι, με στόχο να προσφέρει έξυπνες, προσιτές και αισθητικές λύσεις που δίνουν αξία σε κάθε χώρο. Η νέα της καμπάνια με τίτλο "Ό,τι και αν μαγειρεύεται, ξεκινάει από την κουζίνα" έρχεται να επανατοποθετήσει την κουζίνα στο επίκεντρο, αναδεικνύοντας τον ρόλο της ως τον πιο ζωντανό χώρο του σπιτιού. Η φιλοσοφία της ΙΚΕΑ για το σύγχρονο σπίτι Άντα Γιαννεσκή, Communications Director, IKEA: "Για εμάς στην ΙΚΕΑ, το σπίτι είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες των ανθρώπων. Σε μια εποχή συνεχών αλλαγών, επενδύουμε σε λύσεις που προσαρμόζονται στη νέα πραγματικότητα, συνδυάζοντας λειτουργικότητα, άνεση και ευελιξία, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής". Η συνεχής έρευνα για τις καθημερινές συνήθειες μέσα στο σπίτι αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της ΙΚΕΑ, η...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation