πριν από  2 ημέρες 4 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η αυξανόμενη συχνότητα των διαδικτυακών απατών και η αδυναμία των καταναλωτών να αναγνωρίσουν ψευδείς προσφορές ή παραπλανητικό περιεχόμενο έχουν διαμορφώσει ένα νέο, δύσκολο τοπίο στο ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο. Μία πραγματικότητα που, όπως δείχνει η νέα πανελλαδική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με τη Visa, δεν αφήνει ανεπηρέαστη ούτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά ούτε τα έσοδα των μικρών επιχειρήσεων, καθώς έπειτα από μια ηλεκτρονική απάτη φαίνεται ότι το καταναλωτικό κοινό φαίνεται να στρέφεται μόνο σε μεγάλες εταιρείες για τις online αγορές του. Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, η ΕΣΕΕ -όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος, Σταύρος Καφούνης κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης της πανελλαδικής έρευνας- ξεκινά μια ευρεία πρωτοβουλία για τη χαρτογράφηση των υφιστάμενων συστημάτων πιστοποίησης ηλεκτρονικών καταστημάτων και τη δημιουργία, όπου χρειάζεται, ενός νέου εθνικού...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation