Ηλεκτρονικές απάτες: Έρχεται πρωτοβουλία της ΕΣΕΕ για εθνικό trustmark στο e-commerce
Η αυξανόμενη συχνότητα των διαδικτυακών απατών και η αδυναμία των καταναλωτών να αναγνωρίσουν ψευδείς προσφορές ή παραπλανητικό περιεχόμενο έχουν διαμορφώσει ένα νέο, δύσκολο τοπίο στο ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο. Μία πραγματικότητα που, όπως δείχνει η νέα πανελλαδική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με τη Visa, δεν αφήνει ανεπηρέαστη ούτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά ούτε τα έσοδα των μικρών επιχειρήσεων, καθώς έπειτα από μια ηλεκτρονική απάτη φαίνεται ότι το καταναλωτικό κοινό φαίνεται να στρέφεται μόνο σε μεγάλες εταιρείες για τις online αγορές του. Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, η ΕΣΕΕ -όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος, Σταύρος Καφούνης κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης της πανελλαδικής έρευνας- ξεκινά μια ευρεία πρωτοβουλία για τη χαρτογράφηση των υφιστάμενων συστημάτων πιστοποίησης ηλεκτρονικών καταστημάτων και τη δημιουργία, όπου χρειάζεται, ενός νέου εθνικού...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.