Ιπτάμενα παπούτσια και καυτές επιλογές επικοινωνίας;
Διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη και η ισορροπία μεταξύ προβολής και κρίσης - Η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην πρόκληση και την "προβολή" Διαφήμιση με drones "στην Ακρόπολη" (που τελικά ήταν στο χώρο του Ζαππείου) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Αυτό το άρθρο ΔΕΝ θα καταπιαστεί με την νομιμότητα ή όχι του συμβάντος που πρόσφατα έλαβε χώρα με μια μάρκα αθλητικών ειδών στο κέντρο της Αθήνας. Για το ιστορικό, πρόσφατη ενέργεια μάρκας η οποία χρησιμοποίησε διαφημιστικά drones στη Ακρόπολη για να σχηματίσει μηνύματα στον ουρανό της Αθήνας, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τα όρια του branding. Η ενέργεια αυτή εντυπωσίασε θετικά και αρνητικά και πολλοί έσπευσαν να την κατακρίνουν ως προσβλητική και παράνομη. Στο άρθρο αυτό θέλω να ασχοληθώ με τα υπέρ και τα κατά μιας παρακινδυνευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, είτε αυτή προέρχεται από μια ριψοκίνδυνη επιλογή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.