Καλλυντικά 1,7 δισ. αγόρασαν οι Ελληνες
Στις μικρές απολαύσεις που σχετίζονται με την προσωπική τους περιποίηση ενέδωσαν και κατά την περυσινή χρονιά οι Ελληνες καταναλωτές, με την αξία της ελληνικής αγοράς να σημειώνει άνοδο και να αγγίζει το 1,714 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 1,6% του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe, οι Ελληνες καταναλωτές, ακολουθώντας την ευρωπαϊκή τάση, έδειξαν κατά την περυσινή χρονιά μια προτίμηση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, τα οποία φαίνεται πως αποτελούν και τη δημοφιλέστερη κατηγορία με μερίδιο 42,5%. Επειτα, με μεγάλη διαφορά, ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών (22%), ενώ ψηλά στη λίστα των προτιμήσεών τους είναι και το μακιγιάζ, κατηγορία που ανέκαμψε μετά την πανδημία (13,2%). Ακολουθούν τα είδη προσωπικής υγιεινής (12,9%) και τα αρώματα με μερίδιο αγοράς 9,4%. Πάντως, οι Ελληνες δείχνουν πιο "συντηρητικοί" σε σύγκριση με άλλες χώρες, δεδομένου και του κύματος ακρίβειας που αλλάζει και τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.