πριν από  5 ώρες 47 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στις μικρές απολαύσεις που σχετίζονται με την προσωπική τους περιποίηση ενέδωσαν και κατά την περυσινή χρονιά οι Ελληνες καταναλωτές, με την αξία της ελληνικής αγοράς να σημειώνει άνοδο και να αγγίζει το 1,714 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 1,6% του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe, οι Ελληνες καταναλωτές, ακολουθώντας την ευρωπαϊκή τάση, έδειξαν κατά την περυσινή χρονιά μια προτίμηση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, τα οποία φαίνεται πως αποτελούν και τη δημοφιλέστερη κατηγορία με μερίδιο 42,5%. Επειτα, με μεγάλη διαφορά, ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών (22%), ενώ ψηλά στη λίστα των προτιμήσεών τους είναι και το μακιγιάζ, κατηγορία που ανέκαμψε μετά την πανδημία (13,2%). Ακολουθούν τα είδη προσωπικής υγιεινής (12,9%) και τα αρώματα με μερίδιο αγοράς 9,4%. Πάντως, οι Ελληνες δείχνουν πιο "συντηρητικοί" σε σύγκριση με άλλες χώρες, δεδομένου και του κύματος ακρίβειας που αλλάζει και τη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation