Καθυστερήσεις στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση: μόλις το 35% των επιστολών φτάνει εγκαίρως στους παραλήπτες
Του Στάθη Βασιλόπουλου Η ταχυδρομική εξυπηρέτηση στην Ελλάδα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρές καθυστερήσεις, με τους χρόνους παράδοσης επιστολών και αντικειμένων να μένουν πίσω. Τα ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία), που διακινούν το μεγαλύτερο μέρος της αλληλογραφίας στη χώρα, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν, αφήνοντας εκατοντάδες πολίτες καθημερινά εκτεθειμένους σε καθυστερήσεις και απώλειες. Τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για το 2024, που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα, καταγράφουν επιδείνωση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης. Ο αριθμός των παραπόνων χρηστών αυξήθηκε στα 1.238, έναντι 988 το 2023, με το 47% να αφορά καθυστερήσεις στην παράδοση ταχυδρομικών αντικειμένων, το 37% θέματα επικοινωνίας με τον πάροχο, ενώ απώλειες ή καταστροφή αντικειμένων αντιστοιχούν στο 7%. Οι υπόλοιπες κατηγορίες σχετίζονται με χρεώσεις (5%) και αμφισβητήσεις απαντήσεων του παρόχου (5%). Η εικόνα των ΕΛΤΑ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Του Στάθη Βασιλόπουλου Η ταχυδρομική εξυπηρέτηση στην Ελλάδα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρές καθυστερήσεις, με τους χρόνους παράδοσης επιστολών και αντικειμένων να μένουν πίσω. Τα ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία), που διακινούν το μεγαλύτερο μέρος της αλληλογραφίας στη χώρα, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν, αφήνοντας εκατοντάδες πολίτες καθημερινά εκτεθειμένους σε...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.