ΚΕ.Π.ΚΑ: Οι καταναλωτές-θύματα παραμένουν υπεύθυνοι όσον αφορά τους κανόνες αποφυγής απάτης
Οι κυβερνήσεις των κρατών - μελών, στο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα μέσα Ιουνίου 2025, συμφώνησαν, στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Κανονισμού για τις υπηρεσίες πληρωμών, να θεσμοθετήσουν ισχυρά μέτρα για την αποτροπή της απάτης. Αυτή η απόφαση αποτελεί ένα θετικό βήμα για τους καταναλωτές, αλλά σε πολλές περιπτώσεις οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να φέρουν την ευθύνη όταν πέφτουν θύματα απάτης. Το Συμβούλιο θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία με το Ευρωκοινοβούλιο για τον Κανονισμό για τις Υπηρεσίες Πληρωμών, ώστε αυτός να γίνει ευρωπαϊκή νομοθεσία. Το Συμβούλιο πρότεινε κάποια μέτρα για την αποτροπή της απάτης, όπως μεγαλύτερες περίοδοι υπαναχώρησης όταν αυξάνονται τα όρια χρεώσεων ή όταν εγκαθίσταται μια εφαρμογή σε μια νέα συσκευή, ώστε να εμποδιστούν οι απατεώνες να εξαπατήσουν τους καταναλωτές προκειμένου αυτοί να τους μεταφέρουν μεγάλα ποσά χρημάτων. Οι τράπεζες και οι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών (π.χ. οι πλατφόρμες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.