Κινεζική αντεπίθεση στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου - Τα μερίδια
Του Στάθη Βασιλόπουλου Σε φάση ριζικής αναδιοργάνωσης έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, επηρεάζοντας και τη χώρα μας. H μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, οι τεχνολογικές καινοτομίες και η άνοδος νέων "παικτών", με πρωταγωνιστή την Κίνα, έχουν αλλάξει άρδην το τοπίο. Η Κίνα δεν είναι πια απλώς η "παγκόσμια γραμμή παραγωγής", αλλά έχει εξελιχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) και αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως. Η Ευρώπη, μια ήπειρος με ισχυρή παράδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία (Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία κ.λπ.), βλέπει πλέον την αγορά της να ανοίγει στις κινεζικές μάρκες. Η ελληνική αγορά, αν και μικρότερη σε μέγεθος, ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σταδιακή είσοδος κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στη χώρα, κυρίως στην κατηγορία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων. Η ουσιαστική είσοδος κινεζικών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Του Στάθη Βασιλόπουλου Σε φάση ριζικής αναδιοργάνωσης έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, επηρεάζοντας και τη χώρα μας. H μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, οι τεχνολογικές καινοτομίες και η άνοδος νέων "παικτών", με πρωταγωνιστή την Κίνα, έχουν αλλάξει άρδην το τοπίο. Η Κίνα δεν είναι πια απλώς η "παγκόσμια γραμμή παραγωγής", αλλά έχει...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.