πριν από  7 ώρες 24 λεπτά

Reporter.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Ελλάδα εμφανίζει χαμηλότερο μέσο κόστος στο "καλάθι του σούπερ μάρκετ" σε σύγκριση με επτά ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με νέα μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η έρευνα, που βασίστηκε σε δεδομένα τιμών από πάνω από 50 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε εννέα χώρες, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα έχει χαμηλότερες μέσες τιμές σε ποσοστά που κυμαίνονται από 1% έως 33%, με τη Γερμανία να βρίσκεται στην πιο ακριβή θέση σε σχέση με τη χώρα μας. Μιλώντας στο ERTnews Radio 105,8 και στην εκπομπή "Σεμνά και Ταπεινά", ο γενικός διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, Λευτέρης Κιοσσές, εξήγησε ότι το Ινστιτούτο συνέλεξε στοιχεία για 40 κατηγορίες προϊόντων, όπως φρέσκο γάλα, νωπό κρέας, ζυμαρικά, απορρυπαντικά και είδη προσωπικής φροντίδας. "Συνολικά, εξετάσαμε περίπου 7.000 κωδικούς προϊόντων και καταγράψαμε τις τιμές τους σε εννέα χώρες, μεταξύ των οποίων η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation