πριν από  9 ώρες 24 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η αγορά ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας στην Ελλάδα δείχνει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια. Παρά το υψηλό κόστος ζωής και τη συγκρατημένη κατανάλωση, οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Euromonitor International, η αγορά παραμένει σε θετική πορεία, με τον τομέα της περιποίησης δέρματος να πρωταγωνιστεί. Οι Έλληνες επενδύουν περισσότερο σε προϊόντα που προσφέρουν ορατά αποτελέσματα, φυσικά συστατικά και απλές, αποτελεσματικές φόρμουλες. Η τάση αυτή συνδέεται με μια γενικότερη στροφή προς την ευεξία και την "καθημερινή πολυτέλεια". Οι καταναλωτές δείχνουν να ενδιαφέρονται λιγότερο για τη μάρκα και περισσότερο για την εμπειρία, για το πώς δηλαδή ένα προϊόν τους κάνει να νιώθουν. Παράλληλα, η άνοδος των dermocosmetics και των clean formulations έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες προσεγγίζουν τη φροντίδα της επιδερμίδας. Σε διεθνές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation