Korean Beauty: Πως αλλάζει το παιχνίδι στην αγορά ομορφιάς στην Ελλάδα
Η αγορά ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας στην Ελλάδα δείχνει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια. Παρά το υψηλό κόστος ζωής και τη συγκρατημένη κατανάλωση, οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Euromonitor International, η αγορά παραμένει σε θετική πορεία, με τον τομέα της περιποίησης δέρματος να πρωταγωνιστεί. Οι Έλληνες επενδύουν περισσότερο σε προϊόντα που προσφέρουν ορατά αποτελέσματα, φυσικά συστατικά και απλές, αποτελεσματικές φόρμουλες. Η τάση αυτή συνδέεται με μια γενικότερη στροφή προς την ευεξία και την "καθημερινή πολυτέλεια". Οι καταναλωτές δείχνουν να ενδιαφέρονται λιγότερο για τη μάρκα και περισσότερο για την εμπειρία, για το πώς δηλαδή ένα προϊόν τους κάνει να νιώθουν. Παράλληλα, η άνοδος των dermocosmetics και των clean formulations έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες προσεγγίζουν τη φροντίδα της επιδερμίδας. Σε διεθνές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.