Leoussis a | Kρι Κρι Master Rich | Καμπάνια
Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ για τα παγωτά Kρι Κρι Master Rich σε σύλληψη και παραγωγή από τη Leoussis a εγκαινιάζει τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν και καλεί το νεανικό κοινό σε έναν "διαγωνισμό" για το ποιος τελικά είναι πιο "rich", ποιος δηλαδή απολαμβάνει το πιο ωραίο καλοκαίρι και το πιο ωραίο Κρι Κρι Master Rich. Όπως δήλωσε και η Creative Director, Δανάη Δάσκα, "Το insight αυτής της καμπάνιας είναι ότι στ' αλήθεια το καλοκαίρι στην Ελλάδα, νιώθουμε όλοι λίγο πιο rich". Το τηλεοπτικό spot διάρκειας 30'', μαζί με cut versions των 12'', δημιουργήθηκε με τη βοήθεια drones, υποβρύχιων λήψεων και ειδικών καμερών σε σκηνοθεσία του in-house σκηνοθέτη, Χρήστου Δημολίκα. Η καμπάνια προβάλλεται στην τηλεόραση, ενώ θα ακολουθήσουν και digital ενέργειες. CATEGORIES: Creativity
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.