πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ για τα παγωτά Kρι Κρι Master Rich σε σύλληψη και παραγωγή από τη Leoussis a εγκαινιάζει τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν και καλεί το νεανικό κοινό σε έναν "διαγωνισμό" για το ποιος τελικά είναι πιο "rich", ποιος δηλαδή απολαμβάνει το πιο ωραίο καλοκαίρι και το πιο ωραίο Κρι Κρι Master Rich. Όπως δήλωσε και η Creative Director, Δανάη Δάσκα, "Το insight αυτής της καμπάνιας είναι ότι στ' αλήθεια το καλοκαίρι στην Ελλάδα, νιώθουμε όλοι λίγο πιο rich". Το τηλεοπτικό spot διάρκειας 30'', μαζί με cut versions των 12'', δημιουργήθηκε με τη βοήθεια drones, υποβρύχιων λήψεων και ειδικών καμερών σε σκηνοθεσία του in-house σκηνοθέτη, Χρήστου Δημολίκα. Η καμπάνια προβάλλεται στην τηλεόραση, ενώ θα ακολουθήσουν και digital ενέργειες. CATEGORIES: Creativity

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation