LG Electronics Hellas: "Στροφή" στα premium προϊόντα με AI λειτουργίες
Η LG Electronics Hellas αλλάζει προφίλ και στρέφεται προς τα premium προϊόντα, αφήνοντας πίσω της τα entry-level, ακόμη και αν αυτό μεταφραστεί σε μείωση μεριδίου στην αγορά. Βασικό προϊόν-οδηγός σε αυτήν τη στροφή αποτελούν οι OLED τηλεοράσεις, που πλέον θα φέρουν ακόμη πιο προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις και για τον πιο απαιτητικό χρήστη. Χαρακτηριστικό είναι πως οι OLED τηλεοράσεις αποτελούν περίπου το 17% της αγοράς, όμως το ποσοστό της LG είναι διπλάσιο, όπως σημείωσε ο Άρης Κουτελός, Country Managing Director στην LG Electronics Hellas, σε ειδική εκδήλωση για τα νέα προϊόντα εικόνας και ήχου της εταιρείας. "Θέλουμε οι OLED να κατακτήσουν την αγορά", ανέφερε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά στα μεγέθη της LG στις OLED τηλεοράσεις, κατέχει περίπου το 50% του μεριδίου της αγοράς σε αξία και το 53% σε κομμάτια. Η αγορά της Ελλάδας Η ελληνική αγορά παρουσίασε ανοδική τάση δύο τελευταία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.